18!februati - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu 18!februati - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu

18!februati

18 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Omakau

Afgelopen zondag en maandag in Queenstown en Arrowtown verbleven. Arrowtown is een klein stadje met huisjes uit de tijd van de goudzoekers. Heel mooi leuke winkeltjes en terrassen. Jean is met een jetboat meegegaan, erg spectaculair. Woensdag richting Dunedin gereden. Voor de stad een camping aan een meer gezocht. Erg warm die dag zo'n 30 gr. Gisteren de stad in geweest., Olveston House bezocht met 34 kamers en allerlei kunstschatten, prachtig. Ook nog een steil pad afgelopen naar de zee in harde regen. Het blijft ook de hele avond regenen maar vanmorgen weer droog en het zonnetje schijnt.

• 17 Februari 2016 - 21:41

Marthie:

Zit naar Floortje naar het einde van de wereld te kijken. Gaat over zuidereiland in Nieuw Zeeland. Een Nederlandse vrouw getrouwd met een man van daar ,wonen in een tent ergens in de wildernis. Toch wel bijzonder om te zien nu jullie daar nu ook zijn. Ik hoop er nog achter te komen waar of het precies is. Erg apart om te zien,ze zijn helemaal zelf supporterd. Misschien als jullie thuis zijn naar uitzending gemist kijken van vandaag.
    Veel plezier nog.

• 18 Februari 2016 - 09:41

Ans Taks:

Blijft leuk om jullie verslagen te lezen. Veel plezier nog
    Groet, ook van Jean aan Jean.
    Ans