19 februari - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu 19 februari - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu

19 februari

19 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Omakau

Gisteren naar Otago het enige kasteel,in Nieuw Zeeland bezocht, Larnach Castle. Verder naar het Royal albatros centrum, niet veel albatrossen gezien wel veel pelsrobben. Vandaag naar Oamaru mooie stad met veel oude gebouwen gebouwd eind 19de eeuw.
Morgen verder richting Lake Tekapo.

• 19 Februari 2016 - 20:48

Thei:

Hoi Annemie en Jean,
    Oamaru is prachtig, zeker in de oude stadskern.
    Op weg naar lake Tekapo zal je omringt zijn van prachtige lupine velden.
    Voordat jullie Lake Tekapo bereiken kan je links langs Lake Pukaki naar Mont Cook, bij DOC-camping begint prachtige wandelroute naar Hoover gletsjer meer, wel weerverwachting in de gaten houden en kleding aanpassen.
    Wij vinden het prachtig om jullie te volgen, zeker omdat het voor ons herkenbaar is waar jullie zijn en wat jullie beleven, geniet ervan!!!