21 februari - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu 21 februari - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu

21 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Omakau

Gisteren via Twizel naar Aoroki Mount Cook nationaal park gereden. De Mount Cook is de hoogste berg in Nieuw Zeeland. 's middags een tocht gelopen naar een gletsjer, helaas niet helemaal kunnen lopen want het begint te regenen. Wij zijn maar net terug in de Camper als het hard begint te regenen. Het regent verder de hele middag en nacht, ook stormt het. Vanmorgen schijnt de zon weer en lopen wij een tocht naar Sealy Tarns, 2200 trappen naar boven, wij doen er 2,5 uur over en terug 1,5 uur. Het uitzicht is fantastisch. Maar wij zijn doodop en hebben een aantal uren nodig om weer bij te komen. 'S middags rijden wij naar Lake Tekapo waar wij een camping opzoeken.

• 21 Februari 2016 - 10:53

Marthie:

Hoi Jean en Annemie. Knap zoveel trappen te lopen, was wat voor Jacq geweest. Kan me voorstellen dat jullie enkele uren nodig hadden om bij te komen. Maar het zal de moeite waard zijn geweest. Jammer van de gletsjer maar dat is vaak gok werk. Ik hoop dat jullie nog een mooie laatste week hebben,geniet ervan want de tijd gaat nu snel. Groetjes Jacq en Marthie.

• 22 Februari 2016 - 20:25

Truus Wolters:

Lieve Kiwi's (Annemie Jean) Het is super leuk om bekende plekken terug te zien.
    We krijgen zelf er zo weer zin in om weer terug naar Nieuw Zeeland te gaan.
    Het is een hele belevenis en avontuur zo'n reis.
    Het zal nog een paar daagjes voor jullie duren.
    Geniet er nog van en alvast een goede reis terug gewenst met veel mooie herinneringen.
    Groetjes liefs
    Truus en Pierre