23 februari - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu 23 februari - Reisverslag uit Omakau, Nieuw Zeeland van JeanAnnemie - WaarBenJij.nu

23 februari

22 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Omakau

De Laatste dagen aangebroken. Gisteren bij Lake Tekapo de berg opgelopen. Boven op de berg is vanwege de zuiverheid van de lucht een observatorium door de universiteit van Canterbury neergezet. Boven op de berg alweer een mooi uitzicht op het meer van Tekapo.
Vandaag nog de stad Timaru bezichtigen en dan morgen de camper inleveren en de laatste dagen weer naar John en Marion.
Vrijdagavond vliegen wij in zo'n 30 uur weer terug naar Nederland.

• 23 Februari 2016 - 08:42

Lucie:

Geniet nog lekker van de laatste dagen en een goede terugreis gewenst en tot gauw.

• 23 Februari 2016 - 09:03

Josien En Ger:

Hoi Annemie en Jean,

Wat zijn die weken omgevlogen, nog enkele dagen flink genieten.
    Groetjes aan John en Marion.
    Goede vlucht terug naar huis en tot ziens in Roosteren!

Gr, Ger en Josien.

• 23 Februari 2016 - 09:55

Ingrid:

Hallo Annemie en Jean,

Het is iedere keer een genot om jullie reisveslag te lezen, wat een super mooie reis.
    Een goede reis terug en veer zeen ós,

leifs Ingrid

• 23 Februari 2016 - 12:53

Miet:

ha reizigers,
    Wat is het snel voorbij gegaan en wat zullen jullie mooie verhalen en foto's meebrengen. Geniet nog maar enkele dagen van jullie reis en van het mooie weer . Goede terugreis.
    Wim en Miet.

• 23 Februari 2016 - 17:03

Truus En Jo:

Dag Jean en Annemie,de laatste dagen breken nu aan.Geniet nog heel even van het mooie weer ,want hier is heel knudde.
    Zoals we gelezen en gezien hebben op de foto,s hebben jullie genoten.en kunnen jullie terugkijken op een mooie vakantie. Nu de lange terugreis nog.
    Wensen jullie een veilige vlucht en tot ziens
    Groetjes Truus en JO

• 25 Februari 2016 - 15:44

Thei:

Hoi Annemie en Jean,
    De tijd is omgevlogen, we hebben met belangstelling en nieuwsgierigheid jullie verslagen gelezen, het was leuk om jullie te volgen op deze reis, hierdoor kwamen voor ons de herinneringen weer boven van 1,5 jaar terug. Maar we kijken uit naar jullie verhalen en belevenissen bij terugkomst, we laten jullie wel effe uitslapen dat zal wel nodig zijn na een vlucht van +-/ 30 uur.
    Ik zou wel een dikke trui aantrekken!! Best koud hier!!! Brrrrrrrrrrrr.
    Goede vlucht en veel groetjes uit Obbicht!!
    Gr. Marjo en Thei
    Ook de groetjes aan Marion en John!!